20150130

Hej!!
 
Då har första veckan i skolan gått. Har varit en mycket lärorik och spännande vecka. Idag höll på vi på med Studiobaser väldigt kul. Vi fick sminka på två olika hudtyper idag och ena gången fick vi lägga på foundation med pensel och sen klappa dit pudret. Andra sättet var att lägga på med svamp och sen pudra med borsten. Jag tyckte de var lätt med båda metoderna, så jag kommer nog använda båda metoderna. 
Imorse när jag vaknade och tittade ut, så hade det kommit snö.. Suck!! Nu är jag trött på snö, slask och halka... Nu vill jag ha vår och sommar. ☀️
Trevlig helg på er!! 


Min utsikt från fönstret! 
 <a href="http://www.bloglovin.com/blog/2343484/?claim=6pjmb95t3hp">Följ min blogg med Bloglovin</a>
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0