20150129

Tjingiling!

Då har ännu en dag börjat gå mot sitt slut, eller inte riktigt, men snart så! :) 
Idag hade vi lektion i Fluidbaser, väldigt intressant och kul!! Vi fick läsa av varandras hudtyper, hitta en foundation som passa till personen, sen fick vi lära oss och lägga på highlight och shade. Åååh, jag måste nog gå den bästa utbildningen!!! Det här passar mig till 100%!! 👍 
Juste igår var vi till Perukmakarn och köpte lite grejer som saknades till utbildningen, som en till puff, ögonbrynsvax, mascara bostar, spatel och ett penselskärp. Så imorse när jag kom till skolan, la jag i alla penslar i bältet. När man satt på sig de kände man sig proffsig! Då börjar man inse var kursen är påväg! 👍 
Efter skolan gick jag ner på stan och träffade Anna, mycket trevligt! Tyvärr så åker hon hem till färnbo i helgen och sen flyttar vidare till London. 
Jag köpte en ansiktskräm, ansiktsvatten och en massa annat skoj. 
När jag kom hem till lägenheten, tog jag mig ett varmt bad för jag frös så mycket , sen har jag legat och kollat på en massa serier. 
Min kväll kommer fortsätta vara väldigt lugn, jag vilar och vilar och hoppas på att min förkylning ska försvinna så jag blir pigg och kan börja träna! 👍💪


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0