20150223

Heeeej!!
 
Hur är det?? :)
Imorse stod klockan på 06:20, jag var riktigt trött när klockan ringde. Men tillsist kom jag äntligen upp, kastade i mig frukost, klädde på mig, ställde iordning mina väskor för att sedan gå mot spårvagnen och skolan. När jag kommer ut från lägenheten är det snöblandatregn och blåste hur mycket som helst. Gick och pratade i telefon med pappa, när jag väl är framme vid hållplatsen avslutar jag samtalet med pappa och tar upp mobilen för o kolla klockan och ser att spårvagnen kommer om 2 min. Då ser jag att Mimmi har skrivit till mig att lärarn är sjuk och att lektionen var inställd. Vilken tur att jag tog upp mobilen just då, så jag inte han kliva på spårvagnen. De var bara att gå hem och lägga sig igen. Somnade en liten stund iallafall, så skönt och bli utvilad. Jag har suttit och letat inspiration och skissat inför torsdag. Men har fortfarande ingen idé som känns helt perfekt för de där. Är ju bara 2 dagar kvar innan allt ska vara klart och fixat. Nu är det även bara 2 dagar kvar tills syster kommer ner hit också! Guud så kul vi ska ha!! Har inte träffat henne på 4,5 vecka, och de är inte vanligt för att vara oss. ;) 
Imorgon är det iallafall skola hoppas jag, och jag ska även försöka fixa en klipptid imorgon så frillan blir lite fin :) 
Saknar även den här lilla råttan! ❤️ 
 
Ha en bra kväll!
 
Puss&Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0