20150222

Hejhopp!!
 
Allt bra med er? :)
Glömde helt bort igår och blogga! Hände inte så mycket igår. Jag städade, tvättade och låg bara och kollade på en massa film. 
Idag var jag uppe tidigt. Åkte iväg till Kungsportplatsen för att träffa Maija, Stina och Maria för att äta brunch! Innan Maria och Maija skulle ta tåget tillbaka till Uppsala! Var så himla roligt och mysigt och få träffa dom och prata om allt! Tiden gick grymt fort. När dom gick till tåget stannade jag och Stina kvar på Condeco. Vi satt och prata om utbildningar, körkort, Uppsala, Göteborg och mycket mer. Vi gick även runt i lite klädaffärer och kollade lite, jag köpte lite grejer till skolan. Solen kikade även fram idag, åååh vilken härligt våååårväder de var idag! ☀️ känns att man blir mycket piggare av lite sol!! :)
När jag kom hem, satte jag igång en till tvättmaskin, så nu är tvättkorgen tom, skönt!! Har även suttit och skissat lite på några facechart inför torsdag, då är det nämligen brudsminkning och hår i skolan. Såå spännande, har mycket idéer men inte bestämt mig hur jag ska göra..  :) 
 
Ha en bra kväll!
 
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0