20150220

Godkväll!!
 
Äntligen är det fredag och helg!! Har längtat hela veckan efter helg, har varit helt slut om dagarna/kvällarna.. Kan nog bero på att jag sover så dåligt om nätterna när jag vet att jag ska upp tidigt på morgonen. Idag fick vi i skolan lära oss att täcka över en tatuering, hur man ska tänka med pigmentering osv. Vi var nog klara runt kl 9, så skönt med en kort dag! Efter skolan gick jag och Mimmi iväg och skulle leta efter nå bra papper vi skulle köpa till våra facechart vi skulle skriva ut. Men då öppnade inte bokhandeln förns 10, så då gick vi till ett café och väntade där tills kl var 10. Sen var vi runt i massa olika buiker och letade efter olika saker och letade inspriration.. Kan säga att vi vart bra trött i fötterna, ryggen och armen efter att ha dragit runt våra sminkväskor här och där i göteborg i spö/snöregn.. Usch, för de här vädret!! Nu vill jag ha vår och sommar!! Vi var även förbi perukmakarn för jag vela köpa en till puff. När jag väl kom hem var jag fryssen och kall efter att ha varit ute i regnvädret.. Vart att hoppa i fredagsmysdressen och lägga mig i sängen och kolla på en film. Har även hunnit städa iordning i min sminkväska, sovit en stund och lagat lite wok. 
Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på nå serier eller någon film. 
Trevlig helg på er!! 
 
 
 
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0