20150218

Hejsan!
 
Allt bra med er? Med mig är det iallafall bättre nu, när jag kom hem tog ett bad och andades ut, stressade ner och hade sån jäkla huvudvärk. Känner att när jag är i skolan andas jag inte med magen utan i halsen typ.. haha! Måste lära mig att planera in sminkningen och inte behöva stressa igenom hela sminkningen för man tar för lång tid på vissa delar och sluta stressa för minsta lilla grej. Idag var det glitter och glamour, guuud var nog glitter överallt, haha! Jag gick mer i glamour stil än glitter: Jag körde en sotning med bronze och lite brunt, eyeliner, fransar och glittriga röda läppar.  Så ungefär lite Marilyn Monroe tema!
Har hunnit skypeat med syster 3 ggr sen jag kom hem, och pratat med en saknad Felicia! Och såklart saknade Lillan!<3 Mycket trevligt!! :) Nu ska jag ta och göra lite kvällsmat och kolla på lite serier.
Här kommer några bilder på mig från dagens lektion, som Mimmi sminkade på mig:
 
Läpparna jag sminkade:
 
 
 Bjuder även på en härlig låt, så här på lill-lördag! :)
 
 
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0