20150217

Hallojsan!!
 
De var ett tag sen jag skrev, men ska försöka ändra på de nu ;) hehe.
Idag hade vi 30-tals tema i skolan, vi fick även lyssna på 30-tals musik när vi stod och sminkade. Kan säga att man fick in känslan för sminkningen. Men man vela ofta gå in på lite mer runda linjer, än de lite "kantiga"..Tror de bara var för vi hade 20-tals tema i fredags, för man vela gå efter den sminkningen. Nu har man även lärt sig att använda brynvax också, men jäklar vad kletigt de är att jobba med de. Med hjälp av de kan man liksom "trolla" bort sitt egna ögonbryn, helt sjukt egentligen! Kan säga att när man har haft brynvax på sig, så uppskattar man sina egna ögonbryn efteråt, haha!  
Imorgon har vi glitter och glamor tema, har suttit och letat efter lite inspriration nu. Men jag tror jag vet på ett ungefär hur jag ska göra imorgon! 
 
Kan bjuda på en bild på mig från i helgen, när jag skulle iväg och äta middag med saknat Färnbofolk!
 
Hörs imorgon! 
 
Puss&Kram
 

Kommentarer
Postat av: filla

(y) :)

2015-02-17 @ 20:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0