20150204

Godafton! ;)
 
Idag fick vi hålla på med korrigeringar med läppar och skönhetsreklam. Så idag var de en liten utmanande lektion. Basen var lätt och lägga på. Tanken med de var att skulle se naturlig ut men endå vara sminkad. De svåra var att göra konturerna till läpparna, och framför att när de ska bli en rak linje, snyggt och jämt. Oftast när man ska vara stadig på handen man får ryck i den eller armen, haha! Men efter mycket om och men fick jag till ett par fina läppar. Tyvärr så har jag ingen bild på när jag sminkade, men jag har bilder på mig själv efter de. 
När jag kom hem från skolan tvättade jag penslarna, gjorde lunch och kollade lite grann på tv. Har även hunnit med o tagit ett bad idag, mycket skönt!! Min rygg blir bara värre o värre för varje dag som går, tråkigt nog. Nu börjar jag verkligen tröttna på den.. Får nog leta efter en massör som kan hjälpa mig med den. 
Hoppas att mina läsare mår kanoners!!
Här kommer lite bilder från idag:
 
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0