20150203

Godkväller!

Idag fick vi i skolan gå igenom allt vi gjorde igår fast idag gick vi igenom vad man ska ha för smycken, kläder med olika ringningar till olika ansiktsformen, ögonbryn och hårfrisyrer. Väldigt roligt men lite svårt faktiskt. 
Men Idag så provade vi att jobba med studiofoundation, vi skulle sminka som att dom skulle upp på catwalk. Så det skulle på mycket highlight och shade. De var svårt att få till bågen men tillslut så fixade den till sig! 👍 
Efter skolan gick jag och Josefine och lunchade. Vi var på en buffé, mycket trevligt! Sen var vi ner på stan, jag skulle leta efter en födelsedagspresent till syster som fyller år i slutet av månaden. Men hitta inget så får kolla senare framöver. Jag hittade iaf tvål, schampoo och balsam till mig själv :) 
Idag har jag även varit väldigt trött, har jätteont i min rygg och i bröstet.. Tror även att jag har en nerv i kläm, för jag domnar bort i ena armen och i några fingrar varje dag.. Och de är inte kul.. 😔👎
Nej, nu ska jag kolla på Klockan nio hos stjärnorna! 
Trevlig kväll!! 
 
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0