20140313

Tjääääääääna!

vad har hänt idag då?
imorse var jag bra morgontrött och vilket resulterade till att jag fick typ springa fram till bussen. och jag han faktiskt med den. sen var det nån föreläsning i aulan. Det var en gubbe från arbetsförmedlingen och en tjej från region dalarna. man hörde inte så mycket vad dom sa.. det var rätt så dåligt ljud. sen var vi iväg och lyssna på en tjej som var au pair, det lät lite intressant. sen lyssna vi även på en kille och en tjej från KTH.
efter det gick jag ner på handel och väntade på ida att hon skulle bli klar. sen drog vi ner på stan och lunchade. väldigt trevligt var det. jag fick även skjuts hem av jimmy, tack så mycket.
nu sitter jag hemma och kollar på film. funderar om jag ska träna senare, men känner mig så himla yr o skakis så vet inte om jag kanske ska vila idag.
Imorgon blir det iaf att åka till färnbo och hälsa på syster och lite folk. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0