20140107

Hallojsan! 

Nu ska jag försöka ta tag i bloggandet igen. Har fått hjälp av snälla Matilda som hjälpte mig med designen och en ny header. Woho, tack för det! :* besök gärna hennes blogg också! Matilafors.blogg.se

Ja vad har hänt idag då? 
Klockan ringde imorse halv 7, så var det bara och kliva upp och göra oss klara, i och med att vi skulle vara i Sandviken till klockan 8.  När vi väl kom in till Sandvikens sjukhus, sprang vi in i fel hus..haha! Kan skylla på att vi var trötta och inte läste på skyltarna! ;) När vi klara där åkte vi till Donken och åt frukost, sen drog vi tillbaka till Färnbo för hon skulle tillbaks till jobbet och jag vela hem o sova ;) är fortfarande seg sen helgens festande.. Haha.
Har nyss ätit lunch med henne och nu har jag börjat städat undan alla hennes julsaker, för nu vill jag ha vår in vår och sommarkänsla. Så man blir pigg och glad och får njuta av sooolen!:)) 
Nej, nu ska jag forstätta här, sen ska jag gå ner till mammas jobb och hälsa på där. :)
Kanske hör av mig senare! Ha det så bra så länge! :)

Puss&Kram 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0