DAGENS HÄNDELSER!

 

Hallojsan!
 
Ja, idag kan man vell säga att det ha varit en helt vanlig dag. Jag fick även sluta tidigare idag, i och med att jag skulle till Lasarettet kl 3 på röntgen. Jag har gått och varit orolig för den ända sen jag fick hem kallelsen.. I och med att det stod '' Det kan hända att vi måste ge dig en spruta med kontrast medel i...'' OCH jag verkligen HATAR sprutor... Men som tur var hade jag med mig syrran som stöd. och jag behövde inte ta SPRUTA!!! :D hahha!

Efteråt åkte vi ner på stan och åt lite mat och tog en fika efteråt, en riktig mysdag! <3
Och idag fick jag även reda på att jag snart kommer få hem ett paket.... :D kan knappt vänta.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0