Soooooool!

hallojsan!
Fyfan vilket härligt väder det är!
Imorse var det väldigt segt att komma upp ur sängen var så jäkla trött.. kändes som jag inte sovit på år och dar.. Jag tog iallafall halv 8 bussen in te stan och gick hem te ida och chillade lite innnan skolan började :) Vi drog te skolan runt 10 och satt vi ute och sola mycket trevligt!
Sen på lektionen gjorde vi massa olika filmer.. kan ju säga att min tålamod sjönk väldigt fort i gruppen... Men det vart nog lite bättre efter lunchen! På svenskan idag hade vi några elever från SP09 som hade en föreläsning för oss om Auchtwitz elelr hur fan man stavar det.. det var lite långtråkigt så jag höll på och somna.. ;) men vi fick iallafall sluta 2, så efter skolan gick jag, marina och my ner på stan och satt och åt en glass i väntan på bussen mycket trevligt :)
Nu har jag varit hemma i 1 ttimme typ.. väldigt chill! ska kanske ut och gå en prommis med Felicia sen!
Ha en trevligt kväll!
Puss&Kram/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0