Seg dag idag.....

Godkväll gott folk! Hoppas allt är bra med er! :-)
Igår var det ju överraskningsfest och den var riktigt kul! Men sen var det vissa saker som jag störde mig på.... Jag och ida kom vell hem runt ett. Då satt vi och pratade lite och somna vell runt 2. ^^ ehe.. Mamma ringde runt halv 11 och väckte oss för hon ville att jag skulle komma hem.  Vi var till jysk och köpte solstolar och jag fick en ny tvättkorg (y)
På eftermiddagen kom bror och hugo hem,  mycket trevligt :) sen var det meningen att jag skulle över till färnbo och träffa syster, men så vart det inte. Det sluta med att jag åkte med till Gävle i och med att min bror fyller år imorgon. Vi kom nyss hem efter att ha ätit middag på söderhielmska gården. Jag åt grillad kyckling, den var riktigt god!
Nu sitter jag och bror i soffan och kikar på fotboll och jag börjarbli väldigt trött.. :(
Hoppas ni har haft en trevlig kväll, förl det har jag!
Puss&Kram/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0