Nationella....

Hejsan!

Ja idag var det ju Matte nationella och jag kan säga att det där gick rent åt helvete...fyfan, kommer säkert få göra nå kompletering eller nått liknande.. På fredag ska vi nog ha muntliga delen, så hoppas den går bra iallafall och att jag slipper göra en kompleterring:)
Jag slutade runt 12 idag, då gick jag och Marina ner på stan och kikade på lite kläder, sne gick vi till bussstationen och stekte innan min buss kom.. Jag tog iallafall 13:10 bussen hem, så var rätt chill och komma hem vid 2, istället för 5.. :) 
När jag kom hem gjorde jag en sallad och har fixat lite saker :)  Nu funderar jag på om jag ska ta och kika på en film, tror jag ska kolla på Fireproof , den är så fin och sorglig! Menmen, Ha en bra kväll! 



Puss&Kram/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0