Morsdag!

Ojoj, vilken helg jag har haft!

I fredags hade vi sovmorgon och då sov jag ju som ida(som jag kanske nämnde i förra inlägget). Vi började knte förns kvart över 10 så det var rätt nice. På mattelektionen var det vissa som fick ha muntliga. Jag hade muntliga i fredags med Wiktorsson, Alina och Sofia, jag tycker det gick väldigt bra. Hoppas jag klarar hela nationella (a)
På idrotten skyndade vi oss dit så vi skulle hinna sola lite innan lektion! Fyfan vad varmt det var då, men inte kunde vi få nå drickpauser Heller.. Utan istället sprang man så man nästan dog...
Efter skolan kom pappa och hämtade mig, vi fixade Morsdagspresent,nya skor till mig och lite annat. På kvällen var jag med Felicia en stund, vi tog moppen till båtbeyggan och satt och stekte där ett tag! :)
Vid 7 tiden var det familjemiddag, så då vart det grillat och lite gosaker!
Sen vart det världens värsta oväder, och mitt upp i det så ska linus tippa med fyrhjulingen i nerförsbacken i hagen... Så då var det bara att springa ut dit i regnet och lyfta upp den..
På vägen hem till syster så ligger det en stor fet jävla tall mitt ivägen.. Så då fick jag och magnus gå ut och bryta av lite grenar så vi kom förbi.

På lördagen var uppe med tuppen ungefär.. För då skulle jag och magnus skjutsa in syster till gävle för hon skulle till Sthlm. När vi kom hem stack jag och träffade lite folk i replokalen. Sen tog jag och magnus fyrhjuling till P-O på fest! Det vart lite kubb, eurovision kik och en massa prat. Vid 12 tiden drog jag och friberg fram för att träffa lite folk. Som vanligt var alla på damp humör typ, hahah! Det sluta iallafall med att jag kom hem kvart över 3 och väckte magnus :D haha!
Kan ju säga att jag var rätt död idag....menmen ;)
Brännt söder ryggen/axlarna och brösten har jag brännt sönder också.. Så är lite öm där...

Nej, nu orkar jag knte skriva nå mer :)
Hörs en annan dag! ;)

Puss&Kram/ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0