Soool!

Godmorgon! 

solen lyser, det blåser lite grann, men det bästa med att det blåser är att alla mygg försvinner! Idag kommer mina muppar hem från Irland! Dom har varit där i en vecka, så det harr varit lite tomt utan dom, för jag inte har kunnat träffat dom... :( men imorn får jag äntligen träffa min lilla mupp, nämligen Emelie! :D <3
Åhhh, jag längtar tills på Torsdag för då ska jag bli lite midsommar fin! 

Nu på morgonen har jag hjälpt syster med att gett barnen frukost, jag ska snart ta cykeln och åka upp till mammas jobb och prata lite med henne medans syster är i Gävle och hämtar hem Magnus! :) jagvet inte riktigt vad som kommer hända resten av dagen, men det visar vell sig! :) 

 

Puss&Kram/ Hanna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0