Sociala bloggen?

Hejsan!!

Sorry, att jag inte har varit så social på länge, men just nu är det bara för mycket som händer.. Och tyvärr är det bara dåligheter... :(

Igår var jag hemma och tove och chillade, sen drog jag iallafall till färnbo och träffade lite folk och sen sov jag hos syster.. :-)
Idag har jag vart och fixat lite saker hos farmor, det var meningen att jag skulle sova hos syster inatt också, men det vart att följa med bror till Gävle istället :)

Imorn ska jag leta efter ett par arbetsbyxor.. :-)
Juste, jag hjälpte även pappa med trallen till poolen igår! Snart så är den klar!! :D och i lördags köpte vi en ny bil åh :D får se när jag skriver nästa gå g!
längtar till den 21 och även den 22 såklart!! :D
Ha det bra!

Puss&Kram/ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0