Segdag efter midsommar!

Hallojsan!
 
I onsdags åkte jag hem från färnbo och åkte raka vägen hem till min Emelie! VI hade väldigt mycket att prata eftersom hon kom hem från irland i tisdags. Hon verkade haft det väldigt bra där och sett lite snygga killar ;) haha! Och på kvällen började jmag även fixa mina naglar, jag vart sjukt nöjd över dom! På torsdagen fick jag och pappa äntligen hämta hem den nya bilen! Saknar nästan dedn andra bilen, men i och med att den här hade mer finesser så gillar jag den här meeeeeer! På kvällen gjorde jag en massa spellistor inför midsommarn! Jag fick även träffa min goa granne, nämligen Felicia. VI vart så jäkla sugen på att åka och bada någonstans i och med att det var sånt skönt väder. Men när vi väl hade bytt om och hittat bikinisar, så vart det såklart molnigt... och då försvann badlusten.... Så då gick bara på en liten promenad och bara satt och chillade.
 
Igår var det ju midsommarafton, och jäklar vad den röjde! 
Det började med att jag gick upp vid 8 och började duscha och packa väskan som jag skulle ha med mig. Innan jag kom hem till syster så var jag och handlade lite mat till farmor! 
Sen var det dags för party! Vi var bjudna till P-O och Thesan på silllunch mellan 12-13. Så då började vi göra oss iordning för det. Precis när vi skulle åka fick vi besök av stefan och robin, dom kom med sitt "kungliga" fordon, alltså en golfbil som var pyntad med björkris! Sen skulle vi åka runt på byn med bilen, så det slutade med att vi fastnade hos pär och fick en grogg. Sen fortsatte bara kvällen! Med lekar och fest. 
Men nu har jag inte tid att skriva nå mer, för nu ska jag dra till Pizzan med lite vänner och äta lite fyllemat, Haha! Synd att pizzan inte avr öppen imorse vid halv 4, för då jävlar var man hungrig... ;) 
Juste, bilder från midsommar kommer upp sen, när jag har fått alla bilder :)
 
Trevligkväll!
Puss&Kram/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0