Torsdag den 26/1

Oj, har inte bloggat sen i måndags men har inte haft tid... Men kan berätta lite vad som har hänt under veckan:

Tisdag: Skolan gick vell väldigt bra pratade lite med bästa Ida BL och moa, det vart mycket skratt och så. Sen efter skolan stod Hanna Johansson och väntade på mig, i och med att jag skulle hem till henne och sova där.
När vi kom hem satt vi och pratade om massa nya och gamla minnen! Sen beställde vi salldader från onlinepizza.
Kvart över 6 drog vi till junovallen för dansträning, och det gick vell bra!

Onsdag: Jag drog till skolan och trodde att vi skulle gå från 08:40-15:40 igår, men sen när vi började lektionen kommer våran svenska/historia lärare in och säger att vi inte har någon lektion idag lr imorgon, för vi skulle få åka hem och jobba. Så då slutade vi vid halv 12, så det var riktigt nice!! Sen drog jag hem till ida ocg åt lunch där.. Sen åkte jag hem och när jag kom hem hjälpte jag mamma och städa halva nedervåningen, så det vart fint! Sen tränade jag och mamma, det vart mycket skratt!

Torsdag: på morgonen var det skola, vi hade branschkunskap och idrott, så vi fick sluta vid 2 idag, nice!
Sen var jag hem till ida en snabbis, och jag han även med 14:50 bussen hem, så var vell hemma typ 16:50!
När jag kom hem hade pappa maten klar och sen gick jag och tog ett bad!
Nu ligger jag i soffan och tittar på tv, men ska även plugga lite matte nu också, i och med att vi har prov imorgon:( usch!

Ha en trevlig kväll!

Bjuder på en bild på mig och sofia:)


Kommentarer
Postat av: Ida

alltid lika kul att träffa dig! :) <3

2012-01-26 @ 21:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0