Måndag

Tjo!
Igår hade jag väldigt svårt och somna, så jag var väldigt trött imorse... Trodde det var ett skämt när mobil ringde vid 06:00 :( villa bara ligga kvar i sängen och sova... ZzzZ

Sen åkte jag och pappa till horndal för jag skulle åka till tandläkarn. Vart klar väldigt fort där, så när jag koma till Avesta så var klockan 8, så ock sitta ute i skåphallen och vänta till Victoria kom och låste upp in till kontorslandskapet.
Vi hade servicekunskap på morgon och då hade vi ett grupparbete. I min grupp var det Sara och Ida w, fett nice! Tror vi kommer bli klara med allt snart, i och med att allt ska vara klart tills på fredag. Sen hade vi engelska,väldigt seg lektion...
På lunchen var det "stuvade makaroner" enligt skolköket, men jag tyckte inte det såg ut som det, allt vara bara en stor och kletig hög.. Och det var inte gott heller...
Efter lunch hade vi matte och info..
Vi slutade vid 4,sen gick jag och väntade på bussen,för jag ville bara hem och äta,för jag var så hungrig.. När jag kom hem hade mamma gjort en räkomellet, mums!
Nu ska jag kolla på 112 på liv och död och sen ska jag kolla på mammor och minimodeller,får se hur det programmet är :)
Ha en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0