Du gör mig glad

Oj,
Idag har jag inte gjort så mkt, var själv hos syster så då blev det att kolla på andra avenyn till 4, för då kom syster hem. Sen gjorde vi oss iordning så då åkte vi till hennes pappa och fika, mysigt! Sen käka hon och jag i h-sunda.
Sen åkte vi till Pelle och Annica och spelade kort med Friberg,tesan,Alex,P-O och Daniel. Jag vann faktiskt! :D
Sen åkte jag hem te syster, var här 2 min, sen stack jag ut och träffa lite söta folk! Och jag kom nyss hem, snacka om att det är jävligt kallt ute... :(
Saknar sommarn, men e glad att det är lite snö, så det är torrt på marken osv..
Men natti :)


Kommentarer
Postat av: Per-Ola

Hej



Om du menar att det är jag som gör dig glad så blir jag glad!!!



Ha en bra dag



P-O

2012-01-09 @ 08:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0