Akuten!

Igår började min mage krångla jätte mycket så jag kunde knappt gå rakt för det gjorde så jäkla ont.. så då var det bara och ligga och vila med en vetekudde på magen, så då släppte värken litegrann.. morfar kom även fram och hälsade på, utifall om jag skulle bli sämre, så han skulle skjutsa mig till akuten,men det behövde han inte :)

Imorse kände jag att värken fortfarande satt i, men jag tänkte det går nog över under dagen,men redan vid 9 så började min mage strypa mig lr vad man ska säga, så då ringde jag efter mamma så då kom och hämtade mig..
Då åkte vi vidare till akuten, där var det verkligen proppfullt, när man kom in dit.. jag fick ta en massa prover  och vi var där i över 4 timmar, sen fick jag en remiss,så kommer förmodligen få den imorn lr i slutet av veckan..

åhhh...
hoppas jag känner mig bättre imorn, så jag orkar gå i skolan för jag vill inte komma efter så himla mycket.. Känns som allt bara strular till sig denna månad.. Önskar bara allt blev bra nu,nu, NUU!<3

lägger in lite bilder sen tjejmiddagen som var i lördags:
 







Fina flickor!<3


Puss&Kram / Hanna


Kommentarer
Postat av: Per-Ola

Hoppas du blir piggare lilla vännen!"!!

2012-02-01 @ 07:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0