Lite bilder!


Jag och syster
Jag och P-O
Ingen kommentar om bilden... ;) haha!
Det var bilderna från igår, men nu kommer dagens bilder.
Jag följde med pappa till morfar och då låna vi hem morfar vegrej.. så när jag och pappa kom hem så, hjälpte jag han att montera ihop den.
Här är all ved som ska åka på rullbandet och sen ner i en säck där dom packas.
Sen fick jag för mig att häcken ska ner i och med att vi ska ta bort dom två träden åt vänster, så då gick jag och hämta häxsaxen och en klipp så börja jag klippa ner den.
Sen tände jag eld på allt som var på marken för att få bort massa torkade löv/gräs osv..
Nu har jag legat i sängen sen 4-5 och kollat på massa olika filmer tillsammans med lite hallonsorbet, mums! nej nu ska jag försätta och kolla på filmen,
Puss&Kram/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0