Godmorgon!

Sorry, för dålig uppdatering.. men har faktiskt inte haft tid i helgen..men nu ska jag försöka vara mer aktiv här på bloggen :)
Ja i Lördags tog jag 9 tåget till Uppsala för att åka och hälsa på mina kusiner.. Calle och Maija mötte mig vid stationen, sen gick vi till ett urgulligt bageri och köpte bröd som vi skulle ta med till Rebecka och Erik. och såklart hade vi jätte bra väder!
Vi pluggade lite grann och sen gjorde även Erik en super god Clubsandwish!
Efter vi hade ätit var vi tvungen att gå ner på stan för vi skulle vara på ett ställe en viss tid.. jag visste ingenting vad jag skulle göra.. Jag kan söga att min puls var väldigt hög när vi gick ner på stan.. Vi gick massa omvägar och jag hade fattade inte vart vi skulle gå.. sen slutar det med att vi stannar utanför en frisörsalong och då var tanken ''tänker ni klippa mig!?'' dom bara stod och flina.. sen kommer det en och hämtar mig och rebecka och Maija följde efter.. vi går ner i källaren till ett litet rum.. Inne rummet var det mörkt och en ''massagesäng'' stod där och två fåtöljer.. då fundera jag, "ska jag vaxa bena lr få massage?".. dåfrågade hon om jag visste vad jag skulle göra, men såklart det gjorde jag ju inte.. då berättade hon att jag skulle få gå en ''Make-Up kurs'' och då vart min puls lugn och jag vart jätteglad.. i och med att jag har velat gått på en sån kurs hur länge som helst :D
tyvärr har jag inte fått korten sen jag gjorde kursen.. men jag förklara lite mer sen då när jag har fått bilderna!
Dålig bild, men såhär såg jag ut efter sminkningen.
Påkvällen vart det lite shopping och så gjorde vi hemmagjord pizza och pizzasallad.
och till efterrätt vart det Kladdkaksmuffins med hallon och grädde, mums!
På kvällen kollade vi på lite gamla bilder och kika på några Solsidan avsnitt... kan säga att jag var väldigt trött när vi kollade på solsidan, jag somna nog till några gånger ^^haha!
På  morgonen gjorde vi våfflor till frukost mycket smarrigt!
Sen vart det ytterligare lite plugg och sen vart det ännu mera shopping!
Tyvärr har jag ingen bild på allt jag shoppade.. men det kommer nog upp en sen!
Puss&Kram/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0