20120423

Hejsan!

Usch och fy, vad jobbigt det var att komma upp ur sängen imorse.. var så jäkla trött, så jag knappt visste vad jag hade gjort under morgonen.. Skolan idag, var väldigt seg, men den gick endå.
På morgonen hade vi sevicelektion, då läste vi om nån tjej som designar hörlurar och så. Sen klockan 10 var det samling i Aulan, då var det en föreläsning om politik.. Kommer dock inte ihåg så mycket vad hon pratade om för jag var så jäkla trött.. vi hade hål från 10:45-13:15 så det var lite drygt.. Men man han prata med lite folk under tiden, så det var nice! 
Sen plugga jag lite till Matteprovet som är imorn, trööök.. men fattar ingenting av det vi håller på med på matten just nu.. :S så vette fan hur det kommer gå på provet imorn :( hoppas jag blir godkänd iallafall, för jag klara ju faktiskt diagnosen.. Sen på eftermiddagen var det info&kommunikation och då jobba vi med tråååååkiga excel, så jäkla trökigt.. med massa diagram, utsäkningar och så...
När vi väl slutade så ville jag baa hem och lägga mig och sova för jag var så jäkla trött, men såklart ska bussen vara sen typ 10 minuter och den åkte nån konstig väg i krylbo också..så det kändes som att vi aldrig skulle komma hem.. 
men jag var hemma te halv 6, istället för 5, dryygt!

nu sitter jag i sängen och kollar på tv, men det verkar inte vara nå intressant förtillfället.. tur att några är sociala på Fb och på sms :) Idag är det även sista dagen jag är 16 år.. :) 

Hoppas ni alla mår bra där ute! =)

Puss&Kram/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0