Brist på rubrik?

Hallojsan! Nu var det ju faktiskt typ en vecka sen jag blogga lr nå? minns inte iaf. Kan iaf berätta hur min helg var:
Fredag: Ja på fredagen var det en helt vanlig skoldag,vi sluta vell typ halv 2? Sen skynda jag mig till Krylbo för att hinna med tåget som gick 14:23,men det visade sig vara inställt lr det går bara en period. Så då följde jag med Yvonne(mammas faster) till Hedemora för hon skulle handla lite o sen fika vi där.. Sen fick jag även stå inne på Hemköp o ladda mobilen för mitt batteri var dåligt.Kan säga att kolla på mig o fundera vad jag gjorde. Sen åkte vi till Horndal för då skulle jag ta tåget 18:46 till Gävle. Men då ringde bror och sägeR att det är försenat till 19:05, visst det är en kvart så det brydde jag mig inte så mkt om de..men sen när det är 5 minuter kvar,så ändras det på tavlan och då står det att det kommer 19:35,o jag satt där o frös.. Men sen kom det efterlängtade tåget. Så jag kom te Gävle halv 9.. Så då skujtsa bror mig till Max så jag fick köpa kvällsmat,Sen åkte vi hem till lägenheten o myste framför tv,Fia fixa även lite dipp+morötter,cips o godis,mums! Sen kika vi på tv, men sen sluta det med att alla 3 låg i soffan o sov!haha
Lördag: Vi åt en god frukost tillsammans med mycket skratt! Sen gick jag o Fia ner på stan o letade efter jackor o skor. Sen kom syster o bror ner på stan o då gick och fikade på ett jätte mysigt fik! Sen åkte jag o syster till Viken och hämtade Mange! Sen på kvällde åkte vi hem te Jonas på middag/party :) Badade även tunna ,men faan va kallt det var då..
Söndag: Den dagen tog vi det jävligt chill i och med att vi kom inte hem förns 2 på natten o gick upp 10.. Senpå kvällen var det träningsdags,skönt!
Måndag: Då var det skola o sen kom hjärtat hit och myste !<3
Tisdag: Skolan gick jävligt segt i början,trodde jag skulle behöva åka hem..men sen mot lunch fixade allt sig! Kom hem runt 5 o då käka jag lite mat o nu har jag suttit vid datorn sen jag kom hem!
Onsdag: Ja vad händer imorn ? Vi skulle spela in nån film entrepenörskapen,minns inte varför.. måste städa imorn när jag kommer hem också.. Ska kanske träffa Matilda också!
bjuder på en bild på syster o mig!
jag älskar dig eric!<33
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0