lööööööördag!

Vart inget bloggande igår för jag åkte till Valbo/Gävle efter skolan :) Det vart en massa handel,fick en jacka,skor,3 par väntar,två mössor,en OnePiece (fast det var en sån fast det är med märket Warp)  o en halsduk :D tack Mamma o Pappa! <3
igår när vi kom hem från Gävle så stannade vi i Horndal o köpte pizza,mums! Efter det vart det tv o sen somna jag.. Vaknade runt runt fem imorse o då hämta jag katten o sen slog jag på teven o började kolla på Kalle och chokladfabriken,haha! sen somna jag o vakna sen nångång efter 9. Då fick jag även frukost på sängen för jag var så seg ner (A) Sen duscha jag o fixa mig,så då tog jag o pappa traktorn ner till morfar o fika. Sen när vi skulle hem krångla den.. -.- färgade nyss håret på mamma o nu sitter jag här o dunkar musik! Väntar även på att mitt hjärta ska ringa så jag kan packa väskan o sen åka te han,saknar han sååå! =(
Imorn ska jag även åka o träna,skönt! Just nu tränar jag bara 3 ggr i veckan,det e ju rätt så lite,men ska göra såhär ett tag o sen ska jag vell börja träna 4-5 ggr veckan :)
bjuder på en bild på mig :)
ha en bra kväll!
fick mössan igår,så mysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0