8/9 2011

glömde skriva igår att vi tog ju skolfoto då, o då tog man två enskilda kort o på ett satt man o det andra skulle man stå på och då fick man göra vilken pose man villa!haha,lovar att det kommer se förjävligt ut..
idag har vi haft lite redovisning i klassen,vi skulle visa en film som har fått en och tänka till o att vi tyckte den var bra och så..Jag o Emma valde en reklam som heter '' Det är okej att känna!''
Kan länka den lite längre ner..
efter lunch var det idrott o jag gjorde inte så jäkla mkt,för jag hade glömt idrottskläderna hemma.. :$
Han träffa hjärtat på bussen hem.
Det började såklart att regna nnär jag skulle hoppa av bussen,så jag fick gå hem i regnet..
Sen när jag kom hem hade mammas faster gjort pannkakor till mig :)
Imorn drar jag till Gävle och hälsar på bror hans tjej Sofie :) mysigt! Sen på lördag kommer syster o hämtar mig o sen blir det träning med syster på söndag också,roligt!
Måste även dela en länk ag såg på idas blogg,så jävla sorglig...och jag vet att det är svårt att hålla tårarna inne..men den är ju så jävla fin filmen,kolla o njut! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0