8 underbara månader!<3

Hejsan!
Vart inget bloggande imorse
För jag var trött o inte han,men kan berätta lite grann om dagen.
Jag gick upp 6 imorse o sjöng för lilla mamma för hon fyller år imorn,men då är jag inte hemma,så gjorde det idag (a)
Sen gick jag o la mig i sängen o halv sov,sen började jag kika på vakna med the voice :)
Sen hade jag matte 10:20 o efter det hade vi idrott. Då dampade jag o ida lite :D
Sen efter vi slutat gick jag o Strömberg ner på stan kikade lite grann o fikade även i plus,gött! Sen gick vi till skolan för jag skulle vänta på hjärtat för han sluta 4 :) sen när vi kom hem te hjärtat åkte vi direkt in till Avesta o hämta filip o även fixa tårta , vart även tacos till middag :)
Nu ska jag o hjärtat mysa framför en film!<3:) 8 månader med hjärtat idag o jag älskar dig mest!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0