19:38 Torsdag 15 september

Tja! då har denna dag gått. I skolan gick vell allt bra. På morgonen hade vi en liten redovisning och det gick bra.Sen hade vi Idortt och då var det fotboll,det gick rätt så bra för mitt lag,lr har jag fel? Tyckte jag var duktig iaf :) Sen efter det fortsatte vi med våran butik :) Den kommer bli så jävla grym!!
nu sen jag kom hem har jag städat halva nedervåningen,jävlar va tjustigt det vart! :) Nu kommer mamam o pappa bli stolta! (A)
Nu kommer syster o då blir det mat och sen sova,för nu vill jag träffa mamma o pappa o få mina paket! (A)
imorn drar jag även till GÄvle få se om om mitt hjärta följer med då,ska iaf till han på lördag :* ha det bra ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0