Skooolan

Tjeeena mitt bena!
Vart inget bloggande igår för jag var sjuk,låg i sängen hela jävla dan o kikade på nån film o en serie o typ sov,sen kom mamma hem vid 9 o då fick jag ost&skink sallad :)
Vaknade vid 2 inatt o skakade o hade hur mkt värk som helst,men palla inte göra nånting åt det,för då hade jag bara vart tvungen o gott till akuten eller en doktor o det hade jag inte lust med. Plus att jag villa inte att mamma skulle behöva ta ledigt p.g.a mig o komma efter i sitt jobb..
Huvudvärken släpper inte o nu bränns det i nacken,fast jag tar tabletter..
Just nu har vi svenska o ska läsa en bok,men okar inte göra det,för det gör så ont i huve.. Sen har vi bara historia kvar o sen slutar jag. Ska kanske träffa felicia idag om jag orkar o om hon har tid :)

Imorse fick jag äntligen träffa mitt hjärta!<3:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0