Hallon&Jordgubbar

Hallojsan!:)

Igår vart det aldrig att jag träffade Hjärtat eller tränade :/ men fick iaf träffa farmor igår!:)

Idag hade jag praktik på Skokanonen och det gick väldigt bra. Jag fick plocka fram nya skor och hjälpa till med det ena och det andra.
Hade/har även en jäkla huvudvärk som vägrar försvinna :(
När jag stod vid busstationen o väntade på bussen,så stod jag o tänkte hur trevligt det skulle vara o träffa min älskling. Jag försökte o ringa o smsa han,men han svara inte. Sen ringer han upp innan jag är hemma o säger "var är du nånstans? Jag står ju och väntar på dig hemma!" så då skynda jag mig o då fick jag äntligen pussa o kramas med han!<3 sötplutten min<3

Imorn har jag även sovmorgon,för jag börjar inte förns kvart i 10:)

Här kommer lite bilder på mig o min älskling!
Så jävla fin min bejb är!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0