Hallojsan!

Hur är det med er då?
Med mig är det inte så jävla bra.. Var ju inskolan i måndag o redan på morgonen kände jag art jag hade jävligt ont i magen,men jag trodde liksom att det skulle gå över under dagen.innan lunch trodde jag att min mage verkligen skulle explodera av värk..men jag strunatde i och äta för jag tänkte det kommer ändå gör ondare om jag äter. Sen efter lunchen var det matte och då tänkte jag,ska nog fan ta en tidigare buss hem,men då kommer en av lärarna in i säger att sista lektionen är inställd,så då kunde jag ju komma hem tidigare! På kvällen/natten Fick jag ont i huve i allt blev bara sämre..igår vart jag hemma och även idag.. Mamma ska nog boka tid åt mig hos en doktor o kolla om jag kanske behöver börja ta medicin,det hoppas jag att jag inte behöver!
Nej,nu ska jag knarka i mig lite mer värktabletter o sova!
Saknar min älskling!<3


Kommentarer
Postat av: P-O

ont i magen hmmmmm kan det vara smått på gång??? haha krya på dig o sköt om dig vännen!!!

2011-10-21 @ 06:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0