Hallojsan!:)

Ojoj,jäklar vad fort tiden går när man har kul!;)
Igår efter skolan åkte jag till morfar i hälsa på sen åkte jag vidare till Emelie. Så fort hon fick se min iPad tog hon tag i det o satt fastklistrad vid den och spelade svampbob :)haha!
Idag var vi även i stallet o fixade Skuggan för det var några som skulle komma o titta på han.
Sen när Emelie hade visat han för dom,gick vi hem o började hålla på med blondy!
Efter det gick vi o tog en glass mumsigt !:)

Nu ligger jag i sängen o kikade nyss på trubbel i paradiset med pappa o nu kollar jag på fångarna på fortet!:)
Imorn vet jag inte vad som kommer hända,måste iaf städa,tvätta o plugga... O Förhoppningsvis får jag även träffa min älskling imorn!<3


Kan även lägga in lite bilder sen dagen!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0