Filip o Mammas födelsedag!

Hallojsan!:)
Igår kväll kollade jag o hjärtat på crank,men jag somna typ i början av filmen o sen väckte han mig o då låg jag i hans famn o sov en stund,mysigt lär jag säga. Så det vart en rätt så tidig kväll för oss typ, i och med att jag bara låg o sov(à)
Imorse vakna vi typ vid 9 o då låg vi o myste innan frukosten. Sen vid 11 kom det främmande som skulle gratta filip,sen efter det åkte vi till Erics pappa :) då vart det ännu mer tårta :)
Sen nu mot kvällningen så tog jag o Eva en ridtur på padocken,o de gick väldigt bra o rida prissan!
Nu sitter/ligger jAg i soffan o tittar på hjärtat o Viktor när dom spelar FIFA 12!
Nu blir det god mat o massa prat ,senare blir det nog film :)
Juste,grattis mamma!<3
Ha en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0