trötta ben och fötter

Idag hade vi orgenteringsprov,och det gick vell bra! Den banan
jag gick var 2,7 km lång.. jag hade även emelie som sällskap :)
Vi tappade även bort oss mellan 6-7 haha! men sen hitta vi den!
Och emelie var väldigt speciell i skogan,det vart typ som att hon
aldrig hade vart i skogen..utan flög på allt hon såg..hon attakerade
även en blåbärsbuske! haha! :D
Och nu sen jag kom hem,har jag inte orkat nånting..Var hos felicia
en stund..vi åt lite yoghurt,men jag somnade visst på soffan och vaknade
av att telen ringde..-.- jag som sooooov så gott..

Imorn åker jag och hjärtat till Gävle och shoppas skolavslutningsklänning+
skor till mig :) mysigt! Var ju ett tag sen, vi var ensamma!<3

igår hade vi även sista föreställningen på Kabarén :/guuud,vad man kommer
sakna alla..:( här kommer lite bilder från igår , fotograf:Erika Lindh


9AB! <3


Eric Sven Djupenström! <3
En massa kärlek till dig,älskling!
Jag älskar dig mer och mer, för varje dag som går!
Du&Jag! <3
puss!




Nu ska jag åta bacon,pasta och en macka och dunka musik! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0