tisdag!

Dagens:
jenasshorts
linne
bolero


Idag har det hänt nå spec..har typ bara tagit det
lugnt i skolan..Har stekt i skuggan med hjärtat,jocke och jesper.
sen hade vi teori om orgentering..drygt
Sen när vi sluta gick jag åh eric och köpte glass,och la oss i gräset och myste!
Bussen hem var som en jävla bastu..fyfan,sägerr jag bara!
När jag kom hem käka jag lite och sen gick jag ut och solade lite
och pratade med hjärtat..men sen var jag tvungen att dra in för jag
fick sån jävla värk i magen o huvet..usch!
Måste även plugga på matte nationella som är imorn..
Orkar inte skriva så mkt mer..
ERIC DJUPENSTRÖM! <333




en bild på mig,sen jag fixade håret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0