sööööndag!

Jahapp..då var sportlovet slut då,tråkigt nog.
Har hunnit varit med älskling,sista tiden av
lovet,mysigt! Igår var det även våran 3 månadersdag :**
Vi åkte även till vablo och shoppade!
Jag köpte ben till sängen och några pressenter till älskling!<3
Sen köpte jag även några filmer :
The last song
I rymden finns inga känslor
komisarie späck
trubbel i paradiset
och jag köpte världens gosigaste filt!:D

Idag satt jag igång på min gamla data(lr hjärtat hjälpt mig:*),
så använder den nu ^^
känns lite konstigt att sitta vid den nu,när jag är van att sitta vid
iMacen ^^


Älskar dig eric! <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

hiihi hanna då det är påsklov inte sportlov, gulligt:)

2011-05-01 @ 23:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0