Måndag

I lördags  kom magnus och hämtade mig och hjärtat!
vi åkte in till stan för linus skulle ha handskar till
fotbollen. Sen drog vi vidare till färnbo!
Vi cykla fram till kiosken och köpte glass,mums!
Sen åkte vi hem och kollade på¨film och myste!

Igår kollade vi på Ice Age 3 och sen skynda jag mig
och städa för att frissan skulle komma hit till ett.
Har hållt på med håret från ett till 20 över 4 -.-
snacka om att jag har ont i ryggen nu..
Medans jag höll på med håret så åkte älskling hem,så jag
han inte säga hejdå..:( saknar han enormt..
fast jag har vart med han sen i fredags:/ men mysigt har
vi haft det väldigt mysigt! :) <3

Idag har vi tränat lite på nationella matte och haft svenska..
sen efter lunch har vi övat på Kabaren :) och det gick vell bra!
efter skolan följde jag med elin hem en stund och sen kom
ardita o då stekte vi i solen! :D
Nej,nu ska jag fixa lite på rummet och dunka musik! ;)


älskar dig eric <3!:*
och det går inte att ladda upp bilder heller..:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0