Onsdag!

Dagens klädsel:
jenas
blommigtlinne
en kofta!


Idag har vi haft so/svenska,engelska och idrott!
PÅ idrotten var det fotbollsbrännboll,tråkigt..
sen sluta jag efter det,stannade kvar i skolan och
kollade på fredag den 13,men vi han inte se slutet..
Sen efter skolan följde tove med mig hem och vi
skulle plugga för matteprovet,som är imorn..men
så blev det inte..vi fixa kläder och sånt till Kabaren
och lyssnade på musik och samtidigt skrev jag med
mitt hjärta och hon skrev såklart med jon..-.-
Haha!
Nej,nu ska jag fan gå och lägga mig i sängen och kolla
igenom matteboken och prata med min älskade!
imorn blire avesta med hjärtat,först ska vi till doktorn
och sen elgiganten och hämta min tele!
Men skriver mer  imorn!
puss på min ERIC DJUPENSTRÖM! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0