lördaaaaag

Igår efter skolan gick jag åh eric till amigo och feta i oss en
pizza när vi kom hem te mig! sen efter de kolla vi lite på film
och fick även lite massage av han,gulligt(A)
Sen runt halv fem stack vi till jocke och skulle kolla på
film med han och eva,Mysigt! sen runt halv 12 drog jag åh
eric hem te han och myste och sov! Fyfan va kallt det var när
vi åkte hem..så då var det skönt att dela säng med älskling! <3
Sen vakna vi vid 10 typ och myste vi lite grann innan vi gick ner,
o käka frulle! sen tog vi moppen upp på horndal och köpte
godis och sen kollade vi på nakna pistolen 2 ,mysigt!
Sen åkte jag ehm vid halv 3,och då var min bror här och
då villa han att han och jag skulle ut och springa.
Innan vi började springa så gjorde vi lite armhävningar och
sittups! sen jogga vi typ 2,5 km..när vi kom hem,vila vi en stund
och sen gjorde vi intervallträning och då sprnag vi runt häcken och
sen när vi hade gjort ett varv skulle man slå den andra i handen och
då stack den..:) det var jobbigt och göra det,men efter åt var det skönt!
så nu framöver ska jag börja springa!
fan,nu när jag tänker efter så hade jag rätt så bra kondition för typ
ett år sedan..för då cykla man ju vart man en skulle..men sen man
fick moppen så,blev man ju allt latare..
haha,så nu jävlar ska jag börja springa och då tänker jag även dra med
älskling på det! :**
idag kollade jag även på film med pappa ute på altan!
Nej,nu ska jag nog sitta här en stund till och sen blire vell nån film och
prata med hjärtat! jag sknar dig som en jävel åh  :(( <3

mitt hjärta! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0