blabla

då har denna veckan gått också.. Slutet av veckan var jag vid
emelie,och då red vi och jag sov där..vi bakade även en toscakaka!mums!
Igåår när jag kom hem,så åkte jag o pappa in till avesta och lämnade in
min teletut igen..Bara för att den inte funkar o ladda ,plus att den är glapp
när man har headset i..och min slider var också glapp..lika bra att lämna in
den,medans jag har försäkringen kvar..i och med att den går ut på onsdag..

Imorn har jag och min underbara älskling 4 månader! :* tänk va fort tiden har
gått! Minns första gången du kom hem hit.Jag sprang coh kollade mig i spegeln
stup i kvarten! Det pirrade väldigt mycket i kroppen och jag kände redan då,
att det skulle bli något mellan oss! Och sen dess har bara kärleken blivit starkare o
starkare! Utan dig vore jag ingenting. DU förändrade mitt liv,Nu är man glad när
man är i din närhet. Jag älskar dig otroligt mycket älskling,finns ingen bättre än dig!
Jag kommer aldrig släppa taget om dig,min lilla kanin (A) Och jag kommer alltid vara
din griiiis :*30/1-2011 pussss! <33första bilden på dig och mig!



nej nu ska jag bädda sängen och kolla på solsidan! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0