torsdag...

I skolan har det vell inte hänt så mkt..
förutpm att jag fick reda på en dålig sak..men skit samma...
på engelskan fick vi iaf översätta små grodorna från svenska te engelska!
haha,det var rätt så kul när man hörde hur killarna sjöng!

efter skolan följde älskling med mig hem och som vanligt var det mys !
synd att jag inte kommer kunna träffa dig i helgen...://<3<3
imorn ska jag förmodligen in te stan med tove ( tanttrosa) haha!
det ska bli kul! jag längtar verkligen tills allt är fixat!(y)
och i helgen har jag ingen jävla aning om vad jag ska göra..lr
jag ska börja träna ännu mer nu,så jag kmr går ner ännu mer i vikt och att konditionen blir bättre!
hade bra,puss på min älskling! 30/1-11<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0