torsdag!

sorry,att jag inte har bloggat på ett tag..ar verkligen inte orkat lr haft tid...men det ska ändras! (:
I måndags den 28/2
fyllde min underbara syster år! :)
Hon fick en massa paket på sängen o liiite sång!
Hoppas du gillade det du fick :)
senare på dagen åkte jag hem te mig o hämtade lite kläder o sen drog jag te
eric och slagga där!
På tisdagen gick jag och eric te jon, i och med att vi skulle åka te parkbadet i Viken :)
när vi stod och vänta på tåget kom jocke och kim dit,dom skulle åka skidor nånstans minns inte vart:)
när vi kom te badhuset i viken ,var syster+familj där (: så då fick dom träffa syrran ;D hah
eric och jon tvingade mig att åka den röda ..
jävlar va läskig den var!! men pontus tyckte jag såg rolig ut! haha
vi åkte tåg tbx te horndal..jävlar va kallt det var då!
vi gick upp te ica och väntade på mamma,sen följde eric med mig hem o sov hos mig!
Myyysigt! <3
ikv kommer syster hit och sover här :)
för imorn åker vi Sthlm och shoppar loss med mammi (:
då ska vi bo på Scandic Sergel Plaza :)
på lördag kommer pappa och magnus ner dit :)
Jag ska köpa:
Nya skor
jeans
tröjor
smycken
knäskydd :)
Emelie,
när kommer du hem från Irland!?
Jag saknar dig min lilla mupp! <3
pusssssss&kraaaam!

Kommentarer
Postat av: emelie

jag e hemma nu !! , eller i förrgår, eller igår natt, fast morgon.. hehe <33

2011-03-05 @ 13:58:14
URL: http://jackiegrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0