20110326

Imorse gick jag upp vid halv 9 och såg att mamma och pappa höll på att tömma ladan.
Jag klädde på mig, gjorde macka och sen gick jag ut till dom och hjälpte till!
Vet inte riktigt hur mkt brädor och gammalt hö det var där ute...:Z
men många skopor till kasen vart det iiaf..=)
Höskullen är tom och nu håller jag på att sorterar en massa brädor och sånt som ska vara kvar!

Imorn ska det bort ännu mer saker därifrån och jag ska även hinna få in lite isolering te vinden!
Men allt går bra,så länge man får cash! ;) haha!
Senare mot kvällen ska jag även på gympa och bränna lite fett och sen ska jag slagga hos syster
till påonsdag ,tror jag!
I och med att vi har prao då :)
På tordag ska jag även till skolan och fixa ett prov.. -.-
men det är bra att jag gör det nu,så slipper jag göra det sen! (y)
bloggar kanske mer imorn.. (:
kan slänga in en bild på mig och syster :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Cykla förbi dig idag :P Skulle ta en repa med cykeln så blev förbi sandra, dig och sen fille, den vägen sörru :D haha <3

2011-03-26 @ 19:36:48
URL: http://matildafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0