20110325

idag är det fredag.. jag tkr dagen har gått jävligt fort..:O
imorse han jag träffa älskling en stund,sen hade vi labb på kemin..och det gick rätt så bra,tror jag (A)
sen hade vi biologi och det var som ett zoo där inne ( i och med att tove inte kan sitta still...-.- )
sen slöjd...tråkigt nog..
i skolan var det även pannkakor!
Idag på rasterna har jag kramat o pussat sönder dig hjärtat.. i och med att jag ska vara ifrån dig i en vecka p.g.a prao..:(((
Men på fredag då jävlar ska vi mysa! <3<3
och på onsdag är det även 2 månader! tänk va fort tiden har gått älskling och många fler månader ska det bli!<3<3
Jag älskar dig mer än nått annat , pusss&kraaam! <33
Ikv ska jag äta lövbit,klyftpotatis o bea! MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0