tråkiga väder..

Oj,nu var det ett tag sen jag blogga..men har verkligen inte haft tid
lr vetat vad jag ska skriva om,men kan vell skriva vad jag gjorde
förra veckan,lr vad jag kommer ihåg av det.
I måndag (förra veckan) kom tove hit o vi var ute o gick på morgonen
,sen tog vi moppen o åkte till båtbryggorna o solade, :)
Sen kollade vi på film o dunkade musik, o hon sov även här :)

På onsdagen: Följde jag med Eva-Karin och kollade på kattungar och
jag fick även träffa Zwingfly,så jeeeeekla sött föl :) sen kom jag hem,
gjorde vell lite mat lr nå..Sen fick jag sån jävla värk i ryggen,så jag
gick åh la mig i sängen o väntade på att hjärtat skulle komma..När
jag precis höll på åh somna,så ringde det på dörren o när jag kom
ner fick jag se att min underbara älskling stod utan för,då blev jag
hur glad som helst. :D VI badade,kika på film o bara myste som
bara den! I och med att han skulle iväg på DH..

På torsdagen,åkte hjärtat hem och jag följde med mamma till Sala
och skulle leta efter en klänning till midsommar,men jag hittade ingen
som passade mig,så jag köpte en svart eye liner,läppglans och 2
nagellack :)

På fredag morgon åkte jag till Emelie och myste, Jag hjälpte henne
att städa i stallet o så. Sen kollade vi på Hajar som hajar och spöket
Caspar lr va han heter.. Vi kollade även på filmer,sen hon var liten,
så jäkla söt!

På Lördag ringde mamma och väckte oss,och då sa mamma att jag
skulle följa med till Gävle om jag skulle ha nån klänning lr så. Så då
fick jag slänga i mig en macka o skynda mig ut för vi hade brottom till
Gävle. I Gävle fick jag även träffa Bror o Sofie, väldigt trevligt! :)
En bild på det jag köpte:


ett par chinos, cubus
ett linne hm
shorts,gina
Tröjor,gina
skärp,cubus
skor,Skohuset,ingen bild

Idag kommer det vell inte hända så mkt, lr ska nog baka om jag orkar.
tråkigt väder är det också.. Gaaaaaaah,vad jag saknar mitt hjärta,KOM
HEM NU!!<3<3

Jag älskar dig mest! <3<3

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0