soool!

Nu var det ett tag sen jag blogga..Men har inte orkat lr haft tid.. Men kan vell berätta lite kort fattat va jag har gjort: åkte till hjärtat i onsdags o sov där tills på torsdag,sen åkte vi hem te mig o sen jobba han o jag i fredags(midsommarafton) så då fick jag lite cash! Mitt hjärta var så snäll o hjälpte mig med de! =) <3 Sen gick vi hem te syster o jag bytte om o gjorde mig fin inför lunchen. Sen efter lunchen,vart det brännboll.  Och inte nog med de,så när det var min tur att slå,så kommer p-o o magnus bakom mig,tar tag i mina ben o armar o jag kommer inte loss..och det slutar med att dom kasta i mig i poolen..O då vart inte jag på världens bästa humör och min underbara pojkvän hjälpte inte mig heller,han bara stod o skratta.. O sen när jag fick reda på att det var systers idé så vart jag sugen på att ge igen,så då skulle jag lyfta i henne i poolen också,men då hamna hon snett,så då fick jag inte i henne,men blötte ner henne lite iaf..och jag tyckte inte det var kul o springa med en blöt o tung kläning..:( men sen gick jag o pratade ihop mig med p-o så tillsist så åkte hon i. När alla hade bytt om efeter brännbollen var det dags för kubb och såklart vann ju mitt lag :D På kvällen kikade de in lite folk o de var trevligt. Det vart en tidig kväll för mig o hjärtat,i och med att både han o jag börjar bli sjuk.  :/
På lördagen hjäplte jag o hjärtat magnus att plocka undan disken o så..sen var jag o hjärtat så trötta så vi la oss framför teven o började kolla på Sthlm-Båstad,men det slutade med att pontus kom o bytte ,så då kollade vi lite grann på Pensionsjävlar. Sen cykla jag o hjärtat ner till Ica o skulle handla lite saker inför kvällen o så var vi så sugna på hamburgare,men tyvärr så hade inte lasse några hemma..Men när vi kom hem te syster så tog jag o hjärtat lite kyckling,kött o potatissallad sen gårdagen. Sen villa jag utmana hjörtat på en spelomgång på Xboxet, o såklart vann ju jag på bowling! (Y) men sen när vi skulle spela friidrott kom jag på att vi måste ner till kiosken o köpa Comviq kompis,i och med att det hade gått ut.. På vägen hem skulle hjärtat skjutsa mig på cykeln,och det sluta med att jag hoppa av och inte vågade sitta kvar,för vi höll på o köra omkull,men jävlar va vi skratta! Haha!
Sen mot kl 4 skjutsade syster hem oss till Eric och jag somna typ på vägen dit..^^ När vi kom in till eric så åt vi kyckling i pitabröd,mumsigt! Vi kollade även på ''The Shinning'' om jag inte minns fel, den var bra,men vart besviken på slutet.. Sen villa jag kolla på 8 mile,men innan hjärtat hade hunnit stoppa in den i dvdn,så såg jag att '' Vi hade iallafall tur med vädret igen'' gick på teven,så då börja vi kolla på den,för jag kunde inte koncentrera mig när vi kollade på 8 mile^^Sen såg vi även på Hipp Hipp o spelade lite kort o åt jordgubbar o smultron =).
Igår när vi vaknade börja vi kolla på Nakna pistolen o feta i oss lite chips o dipp^^ Senare på eftermiddagen kollade vi på ''Big Daddy'' och det slutade med att jag låg o sov i hjärtats knä(A)<3
Idag har jag inte gjort så mkt,Ska snart duscha o skriva en nota som jag behöver imorn.. :)
Min ögonsten,
Tänk på Torsdag har det gått 5 månader! <3
Jag älskar dig mest!
puss!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0