sommarlov!

Ja i torsdags fick vi ju sommarlov och det är ju hur skönt som
helst! på kvällen var det ju klassfest i hede och vi åkte även
traktor o vagn dit,kul! :)
Igår morse åkte jag till hjärtat o följde med han o Inger till
avesta,för vi skulle kolla på Filip (Hans bror) när han tog studenten.
och jävlar va varmt det var då..Igår kväll var det även lite folk hos dom :)
Sen på kvällen kollade jag o eric på mumien,men vi kunde inte kolla klart
på den för jag fick sån jäkla huvudvärk,så jag trodde nästan att huvet skulle
sprängas..
Idag har jag o hjärtat kollat klart på första filmen av mumien och den var bra!
Sen så åskade det så jäkla mkt,att man flög ju nästan upp i taket för man vart
så rädd..O hjärtat satt bara och mobbade mig för jag var så rädd..
men sen mot kvällningen kom solen fram o då tyckte vi att det var så
varmt inne så,vi gick och badade. Hjärtat hoppade i före mig i och med
att han orkade inte vänta på mig,för jag var lite feg.. Men sen när han kom upp
skulle jag putta i han,men då när han åkte i vattnet så drog han i mig också..
Sötplutten min! <3
Nu ska jag och han ligga och mysa i sängen och kolla på nån bra film!
PUss!!




Jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0